Siirry sisältöön

Toiminta

CapMan ja PwC keräsivät 100 000 euron potin lasten ja nuorten hyväksi

CapMan ja PwC yhdistivät voimansa #Steps4Tukikummit-kampanjaan ja keräsivät Tukikummit-säätiölle ja sitä kautta lasten ja nuorten tueksi yhteensä 100 000 euroa. Kampanjassa euroja kerättiin kävelemällä ja juoksemalla yhdessä kollegoiden ja asiakkaiden kanssa. Tarkoituksena on kasvattaa nyt keväällä aloitetusta kampanjasta pitkäaikainen yhteistyö sekä haastaa tulevaisuudessa myös muita yrityksiä siihen mukaan. Pitkällä aikavälillä CapManin tavoitteena on kasvattaa Tukikummeista Suomen suurin lasten ja nuorten harrastustoimintaa rahoittava säätiö.

Maaliskuun alussa lanseeraattiin #Steps4Tukikummit-kampanja, jossa CapMan ja PwC haastoivat työntekijöitään kävelemään ja juoksemaan toistensa ja asiakkaidensa kanssa kilometrejä, joiden perusteella hyväntekeväisyystoiminnan tueksi annettavaa ja lahjoitettavaa pottia kasvatettiin. Kampanjan taustalla on halu tehdä hyvää sekä henkilöstön yhteisöllisyyden ja hyvinvoinnin tukeminen. Haaste kesti maaliskuun alusta toukokuun 11. päivään asti. Kampanja huipentui viime lauantaina Helsinki City Running Day -juoksutapahtumaan, jossa kerättiin viimeiset kilometrit Tukikummien hyväksi.

 
Myös Tukikummit olivat vahvasti läsnä tapahtumassa omalla tapahtumateltallaan, jossa juoksijoiden ja kannattajien oli mahdollista virkistäytyä, nauttia musiikista ja tutustua säätiön toimintaan. Lapsille tarjolla oli onnenpyörän pyöritystä. Vuoden 2024 #Steps4Tukikummit-kampanja toimi alkusysäyksenä CapManin ja PwC:n Tukikummit-säätiön hyväksi tehtävälle yhteiselle varainhankinnalle.

Tulevaisuudessa tarkoituksena on haastaa myös muita yrityksiä mukaan kampanjaan. ”Olen hyvin kiitollinen siitä, kuinka moni CapMan:lainen ja PwC:läinen osallistui tähän kampanjaan. Pitkällä aikavälillä haluamme moninkertaistaa nuorten ja lasten hyväksi vuosittain kerättävän summan ja kasvattaa Tukikummeista Suomen suurimman lasten ja nuorten harrastustoimintaa rahoittavan säätiön”, CapManin ja Tukikummit-säätiön hallitusten puheenjohtaja Joakim Frimodig sanoo.

”#Steps4Tukikummit-hanke on ollut piristävä ja motivoiva kampanja tähän kevääseen. PwC:ltä osallistui siihen satoja henkilöitä. Olen ylpeä työntekijöidemme aktiivisuudesta ja halusta tehdä hyvää ja liikkua ja verkostoitua kollegoiden ja asiakkaiden kanssa samalla”, PwC Suomen toimitusjohtaja Kauko Storbacka kertoo.

”On ollut innostavaa ja sydäntä lämmittävää seurata kuinka aktiivisesti niin CapManin kuin PwC:n työntekijät ovat osallistuneet tähän kampanjaan. Jokainen kävelty kilometri ja sitä kautta Tukikummien hyväksi kerätty euro on merkityksellinen. Yhdessä voimme mahdollistaa sen, että jokaisella lapsella ja nuorella on mahdollisuus harrastaa ja että ketään ei jätetä yksin”, sanoo Tukikummien Emilia Åberg.

CapMan on osallistunut Tukikummit-säätiön varainhankintaan vuodesta 2014 lähtien. Vuonna 2023 CapMan otti entistäkin aktiivisemman roolin Tukikummien toiminnasta tarjoamalla resursseja ja asiantuntemusta Tukikummien käyttöön ja kattamalla sen toiminnasta aiheutuvia kuluja tavoitteinaan elävöittää Tukikummit-säätiön toimintaa ja jatkaa sen hyvän tekemisen työtä kasvattamalla merkittävästi sen tunnettuutta ja varainhankintaa.

Lisätietoja:

Joakim Frimodig, hallituksen puheenjohtaja, CapMan, hallituksen puheenjohtaja, Tukikummit-säätiö, puh. 050 529 0665, joakim.frimodig(at)capman.com

Emilia Åberg, kampanjavastaava, Tukikummit-säätiö, puh. 050 585 5744, emilia.aberg(at)tukikummit.fi 

Lue lisää